Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

hobi mkn ubt.

7.12.11, aku pegi TMC. suke betul dekat Dr F. rasa macam nk jumpa hari2 ;)

scan= semua clear
darah? yup..masih ada sampai harinie. takut ada apa2 yg perlu dirisau, tuh tujuan utama jumpa Dr F.

mandi wajib. solat dlm keadaan yg tidak selesa. mmg lama rupanya darah nie :(

kalau masih xberhenti, 14.12 nnti aku makan sunolut. 3kali sehari. dos plg byk.

berdebar tunggu semua nya kembali spt asal. mahu kitaran normal semula.

bila aku cerita pd kawan aku nnti aku kene makan sunolut, kwn aku cakap, aku nie xlenguh ker asik makan ubat? siapa2 yg dtg dkt tmpt aku, mesti ckp tmpt aku bau ubat. pg2 mesti ada jek ubt/pil yg aku nk telan. kalau bukak laci, lagi la kuat bau ubt. kdg2 gula2 dalam laci pon da bau ubat.

yer..aku mmg suke makan ubt. aku mmg xde masalah kalau suruh aku telan berapa byk pon. kecik, besar, vitamin. multivitamin. fish oil. clomid. sunolut. semua laa..

dipaksa. terpaksa. memaksa. lama2 jd biasa. mmg istimewa sungguh :)

1 comment: