Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 9, 2015

2015

last post ms awal tahun 2014
da lebih setahun da, ni da masuk 2015
last post cite pasal cubaan nk dpt anak no 2
utk bermula semula
dan 2015 alhmdlllh, waktu menaip nie, sudah 35wk
next week insyaAllah masuk 9bulan
conceived naturally masa bln july 2014
insyaAllah seorang lg puteri :)

rezeki
mmg xpernah diduga

rezeki
bukan hak kite nk kasi
keje tuhan, dia lebih tau apa yg terbaik utk kite
alhmdllh no 2 rezekinya dipermudah
jalannye xbersimpang siur spt dulu

kalau di office, yg xpernah tau pahit getir perjlnn TTC aku dulu, 
semua rs murah betul rezeki aku utk yg no 2
dlm hati, aku bersyukur, jalan dipermudah, tak rasa utk memberitahu pengalaman lalu pada rakan2 ofis

cuma masih ada 1-2 org yg aku kenal yg masih belum diberi rezeki ini
dan aku..aku selalu cuba utk memberi semangat kpd mereka
dan doa aku, agar mereka juga senang dan dipercepatkan rezeki nan satu ini
utk lupakan apa yg pernah kami lalui dulu (perjlnnn TTC), bkn sesuatu yg mudah

tp percayalah, mengandung pon byk jgk soalan2 yg perlu di jawap
apatah lagi jika rezeki berulang, maksud nya anak pertama perempuan, anak kedua pon perempuan
entah apa yg mereka kisahkan 
bkn mereka bayar duit pengasuh anak2 aku nnt
ish.. nk demand2 utk orng yg pernah TTC mcm aku nie, adalah sesuatu yg sgt xlogik
da la da tau jalan nk dpt anak susah, nie nk demand2  lelaki/prempuan plak
kami bersyukur sgt. hepi sgt. perempuan atau lelaki, xpernah jd persoalan kami suami isteri
masyarakat.. jgn lebih2 pulak yer :)

utk mereka yg masih mencuba, kita x tau apa perancangan Allah pada kita
kuat2 k
:)

oh doakan sy juga. dipermudahkan dan selamat melahirkan nnt
:)

2 comments:

  1. tahniah, semoga selamat & dipermudahkan segala urusan. perjalanan ttc memang penuh memori pahit & manis....syukur kita telah dipilih oleh Allah untuk merasai nikmat ini :D Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. JD, congratulation! :-) u r among my earlier TTC frens :-) seronok dgr ur 2 nd TTC dipermudahkan...smg selamat melahirkan ya... take care...

    ReplyDelete