Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 9, 2009

sesuatu dari saudi..

semalam balik puter! wangsa sb nk amik sesuatu yg c'p tolong belikan. jauh tuuuhh.dari S*audi.



da alang2 dia dok ar4b, sebenarnye aku suh dia carikkan serbuk zur!at yg org dok selalu ckp tuh. dia ckp pon dia pernah belikan dulu tuk sedara dia. so sb dia da tau yg mana satu, senang aa kan sikit. xyah aku nk describe pjg2.hehehe. aku ingt nk soh dia carik serbuk jek. kalau beli yg buah, macam susah nk kopek jek. sape2 yg x tau mende aku ckp nie, g00gle jek n taip buah zur!at ;)



pastuh masa ceting ngn dia, dia ckp dia xjumpa pulak buah tuh. tapi dia belikn aku bende lain dan dia da pos da. teh. bole la. aku no hal jek ;)



dan bile mama call ckp ada bungkusan tuk aku, aku konpem2 la mesti dari c'p punye..!



dia belikan aku 3kotak. cukup tuk 3bulan katanya ;) suke2..



dan nie lah yg dia belikan tu..











3kotak..byk kan :)





dan nie serba sikit info pasal vi0la nie:




Medicinal

The flowers, leaves and roots of various Vi0la species are used for medicinal purposes, being rich in vitamins A and C. They also contain a type of antioxidant called an antioxidantanthocyanin. Viola flowers are also used to make an herbal tea that is used in Chinese herbal medicine. (source)



V is for Viola – (Viola Odorata and Viola Tricolor) Violas are known as sweet violets, miniature pansies, and Johnny-jump-ups. In herbal medicine, the plant is often referred to as heartsease because of its ability to strengthen blood vessels. (source)





info lain aku tgh g00le nie..





nway, Tq yer .. :)




No comments:

Post a Comment