Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 28, 2009

jumpa da!

oh..arinie aku hepi sgt. nape?

sb semalam masa aku ngular ngn an!s (huhuhu), sempat gaks aku jenguk satu klinik dekat2 tmpt kami makan tuh.

and yg seronoknya, dia leh wat checkup tuk P thingy! yahoooo!!

nape aku suke?
1) sb dia klinik m3layu yg cantik dan kemas
2) d0ktor dia = pompuan
3) dekat jek ngn umah aku
4) sb m3dicl!nic pon leh pakai kat situ (kalau aku demam ke hape ker, leh jek g sana)

menarik kan? aku da cite kat darling hubby semalam. teruja kami nk pegi!


tapi perabihkan makan ubat yg dpt kt klinik arituh la dulu.

kalau still xde rezeki bulan nie, bln depan kami g sana :)

cuma satu jek yg aku harap..jgn la d0ktor dia tuh kerek2.aku xbleh la org kerek2 nie.atau kata lain, bajet bagus. rasa mcam nk lempang2 jek. bole?

apepon, aku n darling hubby akan berusaha sungguh2 tahun nie! harap2 ada rezeki untuk kami :) amin.

No comments:

Post a Comment