Wednesday, October 19, 2011

prosedur



td sampai sana pukul 9.15
9.25am husben kene kasik sperm
lepas tuh kami pegi makan.
dalam pukul 10.45am aku dtg semula dan terus kene panggil tuk prosedur. + salin baju
11am.masuk OT. aku kene buat iui guna OT sb erm..aku retroverted uterus. dari iui#1 harituh da bitau, kalau aku proceed iui#2, mmg kene guna billik OT. lebih senang. kalau dulu aku buat iui secara baring biase, kali nie aku buat iui dengan badan 45darjah. condong kebawah. kedudukan kaki lebih tinggi dr kepala. dapat imaginasi x? bila da guna bilik OT, baju pon mesti la baju OT kan.
dari pukul 11-12.30pm aku tunggu untuk pundi kencing penuh. lama kan. padahal da rs nk terkucil da.
12.30pm setat prosedur.
12.45pm siap
kene tunggu setengah jam utk baring. 1.10pm lebih kurang, aku keluar dari OT

aku dibekalkan duphastron utk 3minggu. dtg semula pd 09.11
sy tawakal utk semua perancangan akan dtg dr Nya. mintak doakan yer. :)

cost harini : rm 816
total cost iui#2 : rm 1986



8 comments:

  1. Saya doakan awak berjaya ye.. ameen.. jaga diri baik2...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah JD..nana doakan JD ade rezeki this time =)

    ReplyDelete
  3. Kejap je kan?? rasa mcm oke..tp takut btul rasanya. Apapun, Insyaallah..kekda doakan ada rezekinya.. :))

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan segalanya... doa byk2 ok!

    ReplyDelete
  5. saya doakan second iui ni berjaya. InsyaAllah dengan izinnya. Masa sperm masuk tu baca doa Zakaria ok...

    ReplyDelete
  6. lupa nak tny...masa laps dr tak betulkan uterus ke? sori eh tanya...

    ReplyDelete
  7. tq kawan2 atas doa kamu :)

    nia : masa laps tuh mmg xbetulkan uterus. RU sepatutnye bkn satu prob kata doktor. mmg xpernah terfikir pon betulkan dia. sy syg RU sy ;)

    ReplyDelete
  8. JD...
    Insya Allah ada rezeki nnt.
    Sudi la follow blog saya. TQ

    ReplyDelete