Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

masih period + soalan berlegar2

erm..harinie da hari ke 7 period. tp xde tanda nk benti plak. selalunye time2 camnie da habih da. besok patut da bleh setat solat.
adehhh.. payah gaks camnie. kesan ubat ker eh. haisshhh

oohhh...semalam patut ader appointment ngn doc tp xpegi. letih balik keje. ingt nk pegi minggu depan. harap2 period da xde la time tuh. kalau ader, mmg kene tanye doktor la nape camnie. ohh..nk tanye gaks, aku nie retroverted uterus ker? sb masa aku buat iui tu, kan doktor siap kene tuka tiub. dia kate rahim aku ke belakang skit. kebelakang kan sama dengan retroverted? kalau nk ikut2, mmg sblm nie pon doktor (bkn TMC) ada ckp (doktor 1st yg scan aku pregnant) gitu. tuh pon dia xguna word retroverted. ker aku yg kurang pendengaran eh? ermm.. lupa. lepas tuh doktor2 yg lain xpernah mention pong? ok xberapa nk pasti di situ. soalan yg berlegar2. kene g diskusi dengan doktor nmpknye.

oh oh..tukang urut pon pernah mention. tp dia xde la ckp retroverted. tuh da berbelit lidah nk sebut tuh. dia cuma cakap terbalik. ok..semakin menguatkan fakta yg aku nie mmg ader retroverted uterus nampaknye.

fuhhh..xsaba2 nk jumpa doktor. nk meng'nyah'kan soalan yg ader.

updated 3/7 : 1/7 period da benti :)


No comments:

Post a Comment