Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

BFN

nk check iui berjaya ker tidak, bole check seawal 14hari dari tarikh kite buat iui.
aku? aku lg prefer tunggu sampai hari aku period. kalau lmbt, baru berniat nk buat UPT.
dan yup..iui kali nie xberjaya. aku period hari jumaat lepas. cycle 30hari.
perasaan? ok lg. darling hubby pon ok. bln nie mmg byk keje (nk jugak ader alasan tuk cover ketidakberjayaan iui). byk stress. byk kene lari2.

nasib byk keje, xde la nk layan sedih sangat. nk proceed 2nd iui kene tunggu 2cycle period.
1st cycle = skrang = akhir june
2nd cycle = akhir july
maksudnye akhir bln august baru bole proceed 2nd iui. tp akhir aug = raya. xbole buat jugak
kalau xde aral, insyaAllah buat sept.

29/6 = appointment ngn doc. nnti bincang macam mana.

ermm..process2 nie mmg perlukan mental yg kuat. selalu ingtkan diri sendiri jgn pernah patah semangat kalau gagal. selalu ingtkan diri, aku kene kuat hadapi dugaan. selalu berusaha utk kumpul kekuatan diri. xboleh mengalah. gagal sekali bkn bermaksud xberjaya esok kan :)
Ya Allah, makbulkanlah doa kami .


No comments:

Post a Comment