Thursday, November 10, 2011

terima kasih.

mengalir airmata sy baca ucapan tahniah dr kwn2 TTC
terlalu bermakna. sangat memberi kesan. indah.
sygnya pada rakan2 TTC semua.
terima kasih atas doa semua
perjalanan sy masih panjang
sy juga tidak tahu kesudahannya

sy pernah mengalami kegagalan pd trimester pertama yg lalu
dan sy berdoa kpd Allah agar sy diberi peluang utk tidak melalui pengalaman yg sama
doakan sy
doakan sy
doakan sy

sy cuma mahu ceria :)

utk kwn2 yg tidak pernah berhenti berjuang, sy yakin rezeki kamu pasti akan sampai.
sy doakan agar dipercepatkan bahagia itu utk semua
jika tidak berjaya, kamu perlu bangun dan mula semula yer. mmg susah. sangat susah. sy rs apa yg kamu rasa. cuma ... jgn pernah berhenti berjuang yer. sy syg rakan2 TTC semua. seluas langit.

5 comments:

  1. sayang awak jugak... we r like family walaupun xpernah bersua muka... all the best to u... ;)

    ReplyDelete
  2. sy xtaw nak pggil awk akak @ ape...tp sy phm..awk seorang yg cekal hati..tempoh 4thn bkn sesuatu yg sekejap..sy pnah melalui kegagalan pd trimester pertama..dan sekarang ni masih menunggu..cuma sy xharap dlm tempoh terdekat ni sbb sy tengah kurangkan berat + ada PCOS..

    apepon..sy harap awk berjaya kali ni..semoga kali ni, baby tu milik awk selamanya...aminn..

    ReplyDelete
  3. kekda..meh nk hug kuat2..

    AA : good luck FET. mesti berdebar2 sangat. sy doakan yg terbaik.update blog. nk ikut perkembangan. AA jg diri baik2 tau

    qaseh : err..panggil JD aje :) erm..kakak kot. tahun 2012 da 30 da :) oh..kalau macam tuh kita sama. perit kan. tp jgn berhenti usaha eh. terima kasih atas doa qaseh. sy pon harap macam tuh. sy tawakal kepada Allah. Dia maha mengetahui. doakan yer :)

    ReplyDelete
  4. assalam. saya panggil kak JD yer :) mekasih komen entry saya psl anak jati johor. saya pun ttc jugak. sgt2 gembira bila tau kak JD pernah ttc n dah pregnant sekarang. tahniah kak. semoga kandungan sentiasa dibawah lindunganNya. doakan saya jugak ye kak?

    ReplyDelete