Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 28, 2009

P Thingy

first, aku mmg xsuke sedey2 nie
idup aku simple. sedey2 n menyesal2 xleh ada dlm kamus idup.
idup kene pandang depan.
tapi nk wat camne, da nama nye manusia. kdg2 aku terlayan gaks emosi2 camnie
ermm..


basic hidup : kalau xdpt apa yg kite nak = kite kene usaha +doa + yakin akan percaturan idup yg Allah tentukan.
jgn pernah mengeluh
jgn pernah salahkan takdir



sebenarnye waktu aku taip nie aku teringt waktu aku pregnant dulu
being a good husband, darling hubby jaga aku macam jaga hape jek
wpon xlama,
tapi perasaan tuh..ermm..
bahagia? yup :)
and aku nk rasa bahagia tuh lagi..
(lap2 air mata)
thanks suami.. atas segalanya..

serius..
teringin sgt nk tgk darling hubby ajar anak dia main golf
teringin jugak nk tgk darling hubby kalut2 buatkan susu anak..
teringin nk tgk darling hubby ajar anak dia ngaji
mesti comel gile!

kite berusaha byk2 k syg? :)

ok, enuff of drama n tears
nk g layan dvd la plak!
xkoser tau nk sedey2 nie.. darling hubby kate xbaik..
xgituh ?
:)



No comments:

Post a Comment