Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 18, 2011

tentang sunolut lagi (boring)

setat amik ubat ni 14.12. 2biji 3kali sehari. pg.tgh hari. malam.
hari nie da hari ke 5 makan
ader satu malam aku xmakan sebab..erm..penat melampau + rs nk demam. lepas tuh terus tido.
ubt mmg niat takmo makan masa tu

pasal ubat nie.
aku perasan, aku xleh lmbt makan. nnti aku pedih ulu hati

dan kali nie walau aku amik ubat, dalam 16.12 gitu pon masih ada darah skit
pelik
bkn makan ubt nie patut darah berhenti serta merta ker? erm..
dulu masa makan ubt nie, hari setat makan tuh mmg darah berhenti
nie da mkn ubt pon darah still ada. tp harinie da xde da.
apapon, lega la sikit :)

updated 21.12.2011 : dulu makan sunolut darah mmg berhenti. kali nie, tidak. langsung tak. tp bkn darah fresh. darah coklat2. setiap hari ada walau makan sunolut. pelik! oh harinie habis makan.


No comments:

Post a Comment