Thursday, February 16, 2012

loser

ada org tanye harinie
lelaki. mmg byknye la hai lelaki kat tmpt aku nie.

situasi 1 :

dia : da lama kawen?
aku : erm..ada la beberapa tahun.
dia : berapa tahun?
aku : erm..entah..xingt.. 2 tahun kot? (ok tipu)..
dia : heheh..apa la ko nie..kawen da bape tahun pon x ingt. xper lom ada rezeki. aku dulu kawen dekat setahun lebih pon lom ada anak lg.
aku : skrang da ada berapa
dia : da ader 3 (senyum)

1. aku xberniat nk tipu aku da kawen bape lama. aku cuma malas utk dengar soalan susulan. dan aku malas nk dengar ayat2 simpati.
2. tp sebenarnye dia nie jenis sempoi. dr nada dia, mmg dia nk bitau aku, dia pon alami zaman xde anak dulu. dia mmg x niat nk riak2 ada anak 3. dan aku tahu dia sgt maksudkan supaya aku jgn risau.
3. bole x aku ckp aku segan/malu sgt nk cite pasal2 bape lama kawen etc (??) tah hape kan aku nie. 3 vs 0? ok.. aku kene pikir topik lain dgn pantas!

situasi 2 :

dia : anak da berapa
aku : 4
dia : ohh bgsnye, murah rezeki ko kan
aku : seriously ngko!!! ko percaya?
dia : percaya la.
aku : aku mls nk jawap. next question.

1. da patut sgt muka aku nie anak 4 kot? T_T
2. sempoinye la dorang nie. aku jwp sesukati hati pon dorang percaya. haih


* 2 situasi yg lain. 2 org yg lain. 2 bapak budak yg lain. tp yg sama, iye aku rs loser. sekian.




2 comments:

  1. bagus juga dgn cara tu...utk matikan soalan susulan.. susah la nak lari dari soalan2 ni

    ReplyDelete
  2. Ala... mana ada kita loser... kita kan special!!!! hehe~

    ReplyDelete