Sunday, February 12, 2012

usaha diteruskan

azam 2012
aku pernah buat entrynya di sini
planning nya begini :
1. fertilaid
2. darul shifa
3. berurut
4. iui
semua nya adalah planning 1st half 2012.
result?
1. fertilaid (in progress)
2. darul shifa (done)
3. berurut (done)
4. iui

sbnrnya xsaba2 nk buat iui lagi. tp keadaan kerja tidak mengizinkan. masih byk yg perlu di catch up. MC dan amik cuti bukan satu pilihan.

aku teruskan dengan fertilaid. 3 botol. 3 bulan. bermula harinie. doakan :)

6 comments:

  1. smoga berjaya JD :-)
    intan plak fertilaid ni on off jer..huhu..

    ReplyDelete
  2. Just don't loose faith! Semoga semua usaha membuahkan hasil! Sooner or later insya-ALLAH it will =D Good luck!!

    ReplyDelete
  3. I syallah semoga dipermudahkan segala urusan olehnya....

    ReplyDelete
  4. JD, makan Fertilaid ni buat kita lebih berselera makan tak? Teringin nak beli, tapi badan saya dah kembang..sebab makcik urut kat tempat saya cakap badan saya kembang sebab makan ubat-ubat sintetik..

    ReplyDelete
  5. Mudah mudahan berjaya :-) amin....

    ReplyDelete
  6. intan : itu la..susah gak nk pastikan makan 3biji/hari :)

    anar, loveaqsha, Stooth : Thanks!

    BnC : erm..sama je kot. entah ek. badan nie lut ubat betul. hehe.

    ReplyDelete