Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

wahai soalan, kamu da xpayah nk berlegar2 ;)

ok..semalam g jumpa doktor. aku dtg dgn semt berkobar2 nk tanye 2 soklan. ahaks

1. soalan pertama : btul ker aku retroverted uterus.
jawapan : mmg betul aku retroverted uterus. aku tanya doktor nape xpernah di beritahu pon pasal bende nie. dia kate xde bende yg serius. xperlu dihighlight. masa 1st time scan pon dia da tau. masa laparoskopi pon dia da tau. doktor cakap, orang selalu ingt yg retroverted uterus akan mendtgkan masalah utk conceived. (aku pon berfikir gitu.huhu) , tp sebenarnya, ianya bkn satu masalah.

kalau ianya satu masalah, da lama da dia highlight kat aku. tp dia xpernah highlight sb itu bkn lah satu masalah. ramai org yg ader bentuk uterus camnie. so tidak la masalah sbnrnye (ni ayat dia, bkn ayt aku nk sedapkan hati). erm....ader point jugak tuh. dia kate xyah risau sb xde bende pon pasal uterus ni yg perlu dirisaukan. erm.....ok! sy xrisau :)

2. soklan kedua : bape lama aku kene tggu tuk proceed 2nd iui sebenarnye nie. kompiusss...
jawapan : iui bole dibuat ASAP. kiranye kalau 1st iui = akhir june. next period kalau iui xberjaya = akhir july la kan. kiranya..akhir july tuh da bole buat. xpayah tggu 2 bln ker 3 bln. bole proceed immediately. camtuh :) perghh mati2 aku ingt kene tggu 2cycle period :P

itu jek soklan yg aku nk tanye doktor. 2nd iui? i.allah. aku pn xsaba utk mencuba lg. masa..mari dekat sini yer :)

No comments:

Post a Comment